Käyttämäsi selain on vanhentunut. Suosittelemme, että päivität selaimesi ensin uusimpaan mahdolliseen versioon.

Ensimmäisellä käyntikerralla suunnittelemme yhdessä terapiasi tavoitteet sekä juuri sinun tapauksessasi optimaalisimmat menetelmät tavoitteiden saavuttamiseksi.

Fysioterapia

Fysioterapian avulla voidaan lievittää kipua, ehkäistä oireiden syntymistä sekä parantaa ja ylläpitää liikunta- ja toimintakykyä.

Fysioterapia sisältää manuaalisia hoitoja, kuten pehmytkudoskäsittelyä ja nivelten mobilisointia sekä fysikaalisia hoitoja. Voima- ja liikkuvuusharjoitteiden yksilöllinen ohjaus ovat olennainen osa fysioterapiaa.

Yksilöllinen terapia lähtee lääkärin määrittelemästä tarpeesta ja tämänhetkisestä tilanteestasi.  Fysioterapiassa pyritään vaikuttamaan oireiden taustalla oleviin syihin, jotta oireet helpottuisivat ja kuntoutumisprosessisi etenisi mahdollisimman hyvin.

Kun sinulla on lääkärin lähete fysioterapiaan, Kela korvaa osan kustannuksista. Haen Kelan korvaukset puolestasi, joten maksat vain omavastuuosuuden.

Katso hinnat täältä

Hieronta/osteopatia

Hieronnan ja osteopaattisen hoidon yhdistämisellä saavutetaan monipuolisia ja hyviä tuloksia. Hoito koostuu perinteisen hieronnan ja nivelkäsittelyn kokonaisuudesta, jossa huomio kiinnittyy erityisesti hermo-, lihas- ja niveltoimintoihin. Tavoitteena on kivun lievittäminen, nivelten toiminnan paraneminen sekä lihastoiminnan normalisoituminen.

Hieronta on myös ihanteellinen keino kehonhuoltoon, rentoutumiseen ja itsensä hemmotteluun, vaikka sinulla ei olisikaan varsinaisia tuki- ja liikuntaelinongelmia. Säännöllinen hieronnassa käynti auttaa jaksamaan, antaa vireyttä ja aktiivisuutta arkeen.

Hierontaan/osteopaattiseen hoitoon et tarvitse lääkärin lähetettä.  Kustannukset jäävät ilman kelakorvaustakin hiukan fysioterapiaa huokeammiksi.

Ota yhteyttä, niin keskustellaan ja kartoitetaan yhdessä, millainen hoito juuri sinulle parhaiten sopii.

Katso hinnat täältä